Urmeaza Sibiul!

Luni, 10 octombrie, ne revedem la Sibiu!

Organizarea ii apartine lui Sandu Balan si trebuie sa va spun ca, desi a dorit cat se poate de mult sa fie o intalnire bogata, se pare ca lucrurile nu au iesit cum ar fi dorit si am fi dorit cel putin unii dintre noi. A vrut sa faca un spectacol, a aranjat sumedenie de lucruri dar s-a vazut parasit rand pe rand de unii si de altii si a trebuit sa renunte. A vrut chiar sa lase balta idee intalnirii dar pana la urma se pare ca vom fi cativa care ne vom vedea totusi pentru a constata, a cata oara, ca din atatia cati am fost se poate pune baza doar pe cativa. Restul, doar vedete inchipuite, otarati, orgoliosi, suparati pe viata, incapabili sa se bucure si, mai cu seama, sa fie generosi. Imi pare rau ca trebuie sa spun lucrurile astea dar sunt, ca si el, extrem de dezamagit si imi vine sa cred ca doar in inchipuirea mea am fost colegi si am cladit vise si sperante impreuna. Asta este, pentru cei care ne simtim totusi NOI, intalnirea are loc luni, 10 octombrie la Sibiu!

Abia astept!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

