Prostie, incompetenta, declaratii…prostii!

Mi-am inchis blogul pentru ca nu mai vreau sa comentez politica, pentru ca m-am saturat de prostie, pentru ca vreau sa ma bucur in forul meu interior de viata, cata a mai ramas, avand in vedere varsta si dezastrele pe care ea le-a produs deja in randurile generatiei mele. Stau insa in aceasta seara acasa  si aud la tv ca, undeva in Neamt, USL a pierdut cu brio in contextul in care eu credeam ca aceasta tara mai are capacitatea de a gandi fie si numai o secunda la viitor. Nu are. Insa nu despre tara am eu a vorbi, treaba ei, sa fie fericita cu cine isi doreste, eu joc teatru pana mor si-mi este de ajuns. Eu as avea de vorbit mai degraba despre astia de la USD, adica Antonescu si Ponta pentru ca ei, pana la urma, reprezinta ca sa zic asa „fericita noastra speranta”. Nu au facut nimic in acesti ani de Opozitie pentru ca sa spere sa castige si sa ne fericeasca si pe noi. Au pastrat aceiasi sefi de filiale, marunti, mititei de tot, slugarnici si afaceristi, cu gandul numai la propria lor ghiftuiala, au pastrat si au sustinut aceiasi primari, croiti parca dupa chipul si asemanarea sefilor de filiale, nu au transmis nimic, nu au venit cu niciun proiect adevarat, NU, NU, NU, NU. Si atunci? Ce prostii spun ei acum : ca aia fura, ca aia mituiesc, ca aia sunt golani, ca aia… Habar n-au ce inseamna acest popor si mai ales nu stiu nimic despre populatia de la tara. NIMIC!

In aceste conditii, dragii mei colegi si prieteni, va sfatuiesc sa ne concentram pe intalnirea noastra, macar asta sa ne iasa ca este evident ca noi traim intr-o lume si astia toti in alta.

NOI sa fim fericiti!

M. Malaimare

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Prostie, incompetenta, declaratii…prostii!

  1. Lavinia Jemna spune:

    Ai dreptate, Mihaiule !
    Şi mă înfior la gândul că în mai puţin de doi ani va trebui să mă hotărăsc dacă mă întorc.
    Unde? La ce? Şi să fac ce?
    Bucură-te de minunea pe care ai realizat-o, Teatrul MASCA!

    Am vorbit cu Sandu şi am reţinut că datele întâlnirii s-au mutat pe 9-10-11 octombrie!
    Voi fi cu NOI !!!
    Te îmbrăţişez,
    Lavinia

  2. dieta spune:

    Lui Antonescu i s-a cerut sa precizeze daca aceasta decizie in cazul Morega-Mantog este valabila pentru toate relatiile din teritoriu. In momentul in care ne mai desparte doar o luna de congresul partidului care va face niste optiuni strategice sigur ca acolo fie in mod expres fie se vor putea deduce astfel de hotarari care vor fi valabile pentru o conduita unitara a partidului. Prim-vicepresedintele PNL Ludovic Orban a declarat miercuri ca va propune forurilor statutare ale partidului schimbarea lui Dan Ilie Morega de la conducerea interimara a filialei Gorj pentru ca s-a saturat de tipul de politica promovat de acesta pe plan local.

Lasă un răspuns

