Intalnire de taina!

 

Mi-a fost tare dor de o intrevedere cu cineva dintre NOI si, pentru ca plecam spre Botosani am trecut pe la Florin si Brandusa unde am petrecut cateva ore absolut fabuloase. Las la o parte faptul ca i-am deranjat cat am putut, Brandusa avea ora la medic si a anulat-o pentru mine, ma simt atat de rau pentru asta, dar intalnirea noastra, vorbele, mancarea, bautura, toate au fost de domeniul fantasticului. Se contureaza o intalnire la Sibiu de exceptie, Sandu Balan vrea cu tot dinadinsul sa facem un spectacol, eu, desi sceptic, ma inham la asta, vad ca si Florin si probabil ca vom face ceva destul de interesant. Ar fi grozav daca ar veni cat mai multi si daca fiecare ar urca pe scena sa spuna ceva.

Mi-a facut o imensa placere sa fiu cu ei, cu Brandusa si Florin, o imensa placere, ca intre prieteni de o viata.

Va imbratisez pe toti cu drag,

Mihai Malaimare

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

