GEO COSTINU!

Geo Costiniu: „Ce mai vreau de la viaţă? Încă un şpriţ!”

Am citit interviul si imaginea mea despre Geo nu s-a schimbat. Si-a construit viata asa cum a dorit, a ales singur formula „castigatoare” si faptul ca NOROCUL ar fi putut sa fie mai generos cu el nu are relevanta. Cred ca potential avea si, din pacate, se dovedeste inca o data ca nu este de ajuns, viata este mai dura decat ne imaginam si uneori ii facem fata, alteori incercam sa o ocolim cu rezultate mai bune sau mai proaste. Din punctul meu de vedere este acelasi om, delicat, cu haz, sprintar, superficial dar cu imaginatie, un om cu care eu nu as ezita sa merg pe munte, caci, intre mine si un pahar de sprit sunt convins ca m-ar salva pe mine si apoi ar si imparti cu mine spritul pe care, evident, cu un ultim efort l-ar fi salvat deopotriva.

Acesta este, acesta va fi mereu GEO COSTINU al nostru!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la GEO COSTINU!

  1. Cristian Ioan spune:

    Mailul despre Geo Costiniu l-am primit de la o actrita din Brasov, fara nici o legatura cu generatia noastra decit aceea a profesiei comune – e ceva mai tinara – si nu am inteles de ce imi trimite aceste informatii, nici nu stia ca am fost colegi … oricum, a picat excelent, de atita vreme voiam sa stiu (sa stim) ce mai face nebunul de Geo si uite, nu s-a schimbat deloc, e tot asa de ironic cu sine, cu cei din jur si cu viata in general … voi va amintiti cum mergeam la ASE sa facem spectacole de divertisment (nici nu mai stiu cit primeam pentru o seara, 50 sau 100 de lei !) dupa care mergeam apoi sa ne sarbatorim victoria la Salonul Spaniol ? Geo facea mereu pantomime, era zona lui predilecta … si uite, tocmai peste el a cazut chestia asta cu „oase fragile” … nici nu iti vine sa crezi ca exista asa ceva, sa nu poti atinge un om fara pericolul de a i se rupe vreun oscior … adevarul este ca Geo a fost unul dintre noi cu mare sansa in profesie, dar ca si altii a risipit-o cu o nonsalanta de neinchipuit … sa ne intelegem, nu zic ca nu a facut performanta in meserie, dar putea ajunge un mare star al Romaniei daca ar fi stiut (sau ar fi vrut !) sa-si gestioneze riguros cariera … scriind despre asta, imi vine in minte o imagine a unei carti scrise de Marin Preda pe a carei coperta era un desen in penita foarte sugestiv cu un personaj (gen Eminescu tinar desenat de Tia Peltz) care dadea drumul din mina sa cada spre pamint unor perle … romanul se intituleaza „Risipitorii” si cred ca aceasta imagine poate fi generica pentru multi dintre noi … nici nu am bagat de seama si viitorul a trecut pe neobservate … !
    (am sa revin daca mai comenteaza si altii, acum trebuie sa plec – am de mers cam o mie de kilometri … )
    Va imbratisez pe toti (astazi pe Geo in special)
    Cristian Ioan

  2. Puiu Pretorian
    Dragul mosului, imi ceri un lucru foarte dificil. Ce pot spune eu despre Geo cand eu stiu atat de putin si problemele lui m-au preocupat si mai putin ? As fi rautacios sa improvizez dupa ureche si dupa ce am auzit cand si cand, Viata lui il intereseaza si face cu ea ce vrea muschii lui. Aseara am vazut interviul luat lui Marinus Moraru si chestia cu Geo vine intr-un moment sensibil. Dupa poza Geo arata mai „matur” decat Marinus. E foarte greu sa gestionezi o glorie, asazisa, trecatoare si superficiala fara sa te marcheze intr-un fel. Cam atat si sa-i dea Dumnezeu sanatate si , daca s-ar putea, mai multa intelepciune. Toate trec si depinde de tine ce vrei sa lasi in urma ta.
    Te imbratisez cu dragoste Puiu Pretorian, cta.10/04/2011

Lasă un răspuns

