Da, maestre, bloguim!

VICTOR NICOLAE
Blogurile astea sunt in functionare rotunda, adica produci text ca sa fii citit si, daca nu-s cititori, nu mai ai pentru cine sa compozitionezi – ideea TA e foarte buna, dar eu nu-s adeptul amintirilor, poate ceilalti, eu vreau sa traiesc ultra-conectat la prezent si asta-i singura ratiune din care imi alimentez truda editorialistica: am trait destul deconectat, izolat, periferic, muribund.
Sunt cativa dintre noi care se si scriitoricesc cu ravna, de ce nu trimit bucati de proza sau poezie? Ioana Craciunescu, de-o pilda! Emil Belcin sau Puiu Pretorian! Titi Bacioiu si-a dat doctoratul si l-a si primit! Mihai Malaimare are cateva carti aparute! Exista interviurile, eu am vreo 6 cu Cezara. Unde-s reclamele? Cele de la MASCA, cele ale celor ce mai fac cate ceva pe undeva! Uite linkul lui New York Magazin, unde am o pagina intreaga numai a mea! Exista chiar corespondenta asta a noastra care, putin redactata, reprezinta e-mailarea dialogului nostru…  
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Da, maestre, bloguim!

  1. MALAIMARE
    Corect ce spui numai ca si eu, ca si tine, traiesc in prezent si cat pot de mult in viitor. Munca asta trebuie s-o faca cineva si nu sunt decat eu, din pacate. Nu s-a oferit nimeni sa administreze blogul impreuna cu mine. O faci tu? Ar fi super. Ma bucur ca ai 6 interviuri cu Cezara, ar insemna ca este vremea sa treci si la altii, nu de alta dar inca mai suntem cativa.
    Hai sa ne apucam de treaba!
    MM

  2. Cristian Ioan spune:

    Bre, bre ,bre … au si amintirile rostul lor, fac parte din viata… poate vor deveni viitorul nostru, cine stie… ?! Nici eu nu sint agatat in podul cu vechituri si alerg de colo-colo pentru ca sint inca activ (chiar foarte) dar iubesc amintirile si le trag pe nas destul de des – iti place sau nu, dar ele au fost, sint si vor fi o parte cam mare din viata noastra de zi cu zi… stii, sint ca umbra, nu poti scapa de ele, asa ca ….. Salut Bucurestiul si New-York-ul cu aceasta ocazie !

  3. Olga Delia Mateescu spune:

    Nu este atât de ușor să trimiți in eter niște gânduri, admir oamenii care o fac. Blogul ăsta poate fi o punte dacă va rezista, iar deocamdată există doar datorită lui Mihai ( căruia îi mulțumesc pentru veștile postate).Oricum, putem vorbi aici când nu ne putem vedea.Cât despre ceea ce facem fiecare putem discuta, ne trebuie timp si dorința de a o face. Nu avem ori una ori alta.La vârsta noastră s-ar putea să trebuiască să fim mai ,,electronici,, dacă vrem să ținem legătura. Mărturisesc faptul că nici eu nu sunt prea prezentă pe bloguri sau rețele.Uneori e plicticos, mai ales dacă nu ești expert. Mă rog, închei, am scris pentru că nu uit ce am făcut împreună. Cu drag Olga

Lasă un răspuns

