Si a fost Clujul…

Intalnirea s-a terminat, visam la o alta!

A fost super, a fost chiar asa cum credeam ca va fi.

Titi Bacioiu, Mariana Muller, Virgil Muller, Maria Munteanu, Florin Mircea, Misu Dinvale, Puiu Pretorian, Sandu Balan, Ion Cristian, Mihai Malaimare, acestia am fost mohicanii care am lasat balta comoditatile noastre pentru a vedea ce mai facem, cum stam, ce ganduri mai avem si cata putere mai salasluieste in noi.

A fost interesant pentru ca s-a petrecut ceva. Am avut o conferinta de presa la care au venit destui jurnalisti, cateva televiziuni, au intrebat, am raspuns, cred ca au fost multumiti. Le-am oferit cartea noastra si DVDul cu tot ceea ce am facut noi anul trecut. Am fost apoi la Universitate unde ne-am intalnit cu Andrei Marga, un rector cu totul special, un om elevat, splendid in tot ceea ce face. Am discutat cate in luna si-n stele, chiar si despre fotbal, domeniu in care dovedeste o foarte stranie pricepere, apoi ne-a luat cu el la o plimbare prin zona teatrala, am vizitat impreuna Muzeul Universitatii si Facultatea de Teatru, iar la sfarsit, cu promisiunea ca ne vom intoarce, ne-a acordat autografe pe ultima carte a Domniei Sale. Multumim, Domnule Rector!

La Teatrul National am fi vrut sa ne vedem cu Domnul Vartic, dar se pare ca intalnirea cu noi nu facea parte din programul sau, asa ca am stat putin de vorba cu Directorul Operei din Cluj, tanar interesant si entuziast.

Am fost sa o vizitam acasa pe Mariana Naghy si ne-a facut o imensa placere ca am gasit-o bine, chiar daca, de emotie, a trebuit sa se odihneasca un pic.

Televiziunea si-a facut filmuletul sau despre intalnirea noastra, probabil ca va putea fi vazut undeva prin octombrie.

Am mancat ceva de pranz, am dormit doua ceasuri, apoi ne-am revazut intr-o formula restransa si am pus tara la cale.

Am vorbit despre multe, despre intalnirea de anul viitor de la Sibiu pe care o va patrona Sandu Balan.

S-au spus multe banalitati si destul de multe lucruri interesante, cred ca suntem pe cale sa stabilim un fel de calendar de lucru care ne va tine suficient de ocupati anul care vine.

Dupa aceea au inceput povestile, stropite nefiresc de discret cu cate ceva si, cam pe la miezul noptii, cu ochii carpiti de somn si de o lenesa multumire ne-am despartit ca niste colegi ce am fost si prieteni ce ne-am descoperit in ultimii ani!

-Sunteti frumosi, soptea Titi, chestie care ne-a facut oarece placere, se vedea.

As spune ceva in plus pentru efortul lui Florin si al lui Puiu de a veni, lucru pe care l-au recunoscut si apreciat cu toti.

Nu spun nimic despre comoditatea altora, lucrurile acestea sunt firesti pana la un anumit punct.

Cu speranta ca anul viitor vom fi mai multi ne-am imprastiat care incotro pe la vietile noastre de zi cu zi.

La toate acestea ma gandeam cand avionul facea cea mai lina aterizare din viata mea si in casti suna discret un Rondo de Paganini.

Multumim Titi, Mariana, Virgil, Maria!

A fost superb!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

